sobota, 28 października 2017

JESIENNE BORDO I CZERWIEŃ

Hej :) Dziś na zdjęciach dużo borda i czerwieni :) Lubię te kolory jesienią :) Są idealne do barw które teraz panują na drzewach :) Do tego oprócz kolorów w mojej stylizacji pojawiły się pompony, które też kojarzą mi się z jesienią, zimą, chłodem, ponieważ dają mi takie uczucie ocieplenia :)

Zapraszam do oceny mojej stylizacji i zdjęć, każdą dobrą rade chętnie przeczytam :) A tymczasem szybko wrzucam fotki i ściągnę sobie pokarm bo piersi już mnie bolą... Bliźniaki śpią, tzn Ola śpi a Staś się jeszcze wierci ale chyba też zaraz zaśnie :) Te małe smerfy przewróciły nasze życie do góry nogami ale nie wyobrażam sobie teraz życia bez nich :) Szkoda tylko , że urodziły się jako wcześniaki, bo musiały długo leżeć na oddziale a tak to by po porodzie były szybciej ze mną :)


















spódnica - allegro.pl
sweter - ebutik.pl
kurtka - orsay
torebka - camaieu
ponczo - ebutik.pl



bordo i czerń

25 komentarzy:

  1. Pieknie wygladasz w tym kolorku :) Sama bardzo uwielbiam bordowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i cudowne otoczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, gratuluję bliźniaków :) Zupełnie po Tobie tego nie widać, że urodziłaś dwójkę. Wyglądasz kwitnąco :) Wiem jak taka dwójka potrafi dać w kość bo sama jestem jednym z bliźniaków. Mama do dziś to wspomina z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te kolory, bordo oraz ciemniejsza zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajna stylizacja, super kolory, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ponczo i na pewno bardzo ciepłe <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka i kimono piekne <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne połączenie jesiennych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że Ty także polubiłaś kolor bordowy! ;) super torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne ponczo, wygląda na ciepłe i miłe w dotyku. Gratuluję bliźniaków, nie sądziłam, że to już tak szybko będzie końcówka. Wyglądasz ślicznie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :)
    Śliczne ponczo, szczególnie te pompony mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi w tym roku bardzo przypadły do gustu bordowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bliźniaki wow! I OLA - piękne imię :) Ostatnie zdjęcie bardzo mnie urzekło <3 Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz! uwielbiam bordo :) gratuluję bliźniaków <3
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka śliczna spódnica <3 ostatnio bardzo polubiłam taką długość <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :)
    Pięknie wyglądasz w takich kolorach :) Świetne ponczo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)